יום רביעי, 27 באפריל 2011

נבט שלישי או- הפילוסופיה של ההנבטה

אני חדשה בעולם ההנבטה. עד לא מזמן הדבר היחיד שהנבטתי היה שעועית, במסגרת בית הספר היסודי.
אתם יודעים: צנצנת שקופה, צמר גפן לח ושעועית אחת בודדה וגלמודה מונחת שם ורועדת.
מאז ועד היום חלפו כמה וכמה שנים והנה הגיע היום להתנסות.
היום אני מנביטה שעועית חומה וגם שעועית כתומה, שתיהן מוצלחות מאד,שתיהן בכוסות פלסטיק פשוטות, אבל לי זה לא מספיק.
אני רוצה אימפריה! אימפריית נבטים!
נבטים חמודים בכוסות פלסטיק לא יתאימו, לא לא.
השאלה שלי כרגע היא לוגיסטית, איך אפשר להנביט הרבה נבטים בבת אחת, מכל מיני סוגים?
חשבתי על סטרט אפ, תגידו מה דעתכם, הו המון קורא בחשכה:
1. להנביט בתוך מיכלי קרח. חמוד, קטן ויעיל. בעיה:המיכלים בדרך כלל קטנים יחסית כך שתהיה שם כמות ליום לכל היותר.
2.להנביט בתוך מגשי מאפינס! אה, איך אני?!
3. זהו בינתיים.


אליכם עבור!
אה, ניסון ראשון גם בתמונה-תהנו.

(זה כבר לא נבט-פריחה  בגליל)

3 תגובות:

  1. אופס לא שעועית אלא היום אני מנביטה עדשים כמובן...
    ו-לא נשכח את ההרס האקולוגי של כוסות הפלסטיק-סיבה נוספת לא להשתמש בהן.:)

    השבמחק
  2. אני אוהב את הרעיון, וגם חשבתי שאפשר להנביט בכוסות תה קטנות.

    השבמחק
  3. לא ידעתי שיש שעועית כתומה :)

    השבמחק