יום שבת, 12 בנובמבר 2011

עוגיות קוואקר מדהימות, ללא חמאה, ללא שמן, ללא ביצים, ללא קמח ללא...

ללא סוכר (אבל כן עם דבש), ללא חמאה, ללא שמן, ללא ביצים,ממש ללא.אבל עם הרבה הרבה טעם.
מתוך האתר הזה. אגב, אתר מומלץ.


רכיבים:
חצי כוס טחינה גולמית
חצי כוס דבש 
כוס וחצי שיבולת שועל שלמה אורגנית
כוס אגוזים קצוצים, אני השתמשתי במלך
חצי כוס תמרים קצוצים (אני לא שמתי)
אפשר: חמוציות, צימוקים, אוכמניות מיובשות, קוקוס, גרעיני חמניה... בכמות של חצי כוס.


מערבבים היטב. מסדרים עיגולים בגודל של כדור פינג פונג ומשטחים מעד. אופים עד השחמה בתנור בחום בינוני. לא לוותר על ההשחמה!!! נותן טעם מופלא. מצננים מעט ושומרים בקופסא אטומה. מה אני מדברת-לא ישאר כלום עד למחרת!
לעיס, נפלא, מלא בריאות .

תגובה 1:

  1. מהמרכיבים אני רואה שאלו עוגיות מעולות. אני תוהה אם אפשר להכין כך גם עוגות, נגיד עוגת שוקולד אבל במקום השוקולד חרובים אולי.

    השבמחק